با تور سریلانکا به دیدن شهرکلمبوبروید
نوشته شده توسط : admin

آب و هوای سریلانکا این کشور را به مکانی برای تمام فصول تبدیل کرده است. با وجود اینکه سریلانکا در منطقه استوایی قرار گرفته است، اما کوچک بودن و تفاوت آب و هوا در مناطق مختلف آن، این کشور را به مقصدی برای تمام فصول تبدیل کرده است. در سریلانکا بسته به منطقه سفرتان می توانید هر زمان از سال را انتخاب کنید.

 

هوای سریلانکا تحت تأثیر دو توده باران زا قرار دارد که مناطق مختلف آن را تحت تأثیر قرار می دهد. توده جنوب غربی بین ماه های می تا سپتامبر این منطقه از سریلانکا را دچار باران های شدید می کند و توده شمال شرقی بین ماه ها اکتبر تا ژانویه این منطقه از کشور را بارانی می کند. پس قبل از رفتن به سریلانکا، منطقه مورد نظر خود را با زمان هجوم توده های باران زا کنترل کنید.

شهر کلمبو

بزرگترین شهر این کشور است. این شهر در قدیم پایتخت سر یلانکا بوده است و اکنون هم عده‌ای این شهر را که در نزدیکی پایتخت نو قرار دارد، پایتخت سریلانکا می‌دانند. این شهر بندری به دلبل موقعیت استراتژیک خود در اقیانوس هند، یکی از شلوغ‌ترین بنادر جنوب آسیا است و از 2000 سال پیش شناخته شده بوده است. امروزه این شهر مرکز فعالیت ها در کشور سریلانکا است و بسیاری از رستوران‌ها و مراکز تفریحی کشور در این شهر قرار گرفته‌اند. همانند سایر شهرهای جنوب آسیا ویژگی شهر کلمبو شلوغی و پذ سر و صدا بودن و داشتن آمیزه‌ای از زندگی مدرن و بناهای استعماری است.

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتردرباره تور سریلانکا، تور لحظه آخری سریلانکا، تور سریلانکا نوروز 96 به  سایت زیر مراجعه کنید.

www.alefbatour.com





:: برچسب‌ها: تور سریلانک، تور لحظه آخری سریلانکا، تور سریلانکا نوروز 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: